Sergio Rodriguez zostanie nowym dyrektorem generalnym (CEO) Gonvarri Material Handling (GMH) od 1 stycznia 2021 r. Frank Pohl, który kierował GMH przez ostatnie 6 lat jako CEO, przejdzie na emeryturę do końca 2020 r.
Sergio Rodriguez jest hiszpańskim inżynierem posiadającym tytuł doktora w dziedzinie elektroniki / elektrotechniki i informatyki, a także tytuł magistra zarządzania biznesem. Sergio rozpoczął karierę w Inżynierii Badań Procesowych w ArcelorMittal i przez 10 lat pracował w Gonvarri Industries na różnych wyższych stanowiskach kierowniczych, w tym handlowych i operacyjnych. Od 2017 roku pełni funkcję GM w Gonvarri Industries „Automotive Business Unit” w Europie Środkowej.
Josu Calvo – CEO Gonvarri Industries – powiedział: „Pasja, zaangażowanie i duch innowacyjności Sergio wraz z przywództwem bazującym na zaufaniu i docenianiu, będą dobrze służyć naszym pracownikom, klientom i partnerom oraz umożliwią kontynuację dalszego rozwoju GMH, które w ostatnich latach, pod przywództwem Franka Pohl stało się wiodącym europejskim dostawcą rozwiązań w zakresie wyposażenia magazynowego zarówno dla standardowych magazynów jak i w pełni automatycznych”.
Frank pozostanie w firmie jako konsultant przez następne 12 do 18 miesięcy, aby wspierać działalność i kierować nową jednostką biznesową „Partnerzy systemowi”, która na wyłączność wspiera GMH we współpracy z integratorami systemowymi, którzy oferują rozwiązania automatyzacji magazynów.
Informacje o Gonvarri Material Handling
Gonvarri Material Handling (GMH) jest wiodącym dostawcą przemysłowych systemów magazynowania, od standardowych regałów paletowych i półkowych po rozwiązania wysokiego składowania. Grupa działa w Europie pod markami Constructor, Kasten, Dexion, Stålteknik i Kredit.
Z obrotem 200 milionów euro w 2019 roku, ponad 1200 pracownikami i nowoczesnymi zakładami produkcyjnymi, strategicznie zlokalizowanymi na kluczowych rynkach w Rosji, Rumunii, Finlandii, Szwecji, Czechach i w Niemczech, jesteśmy wiodącą siłą w branży magazynowej.
Grupa posiada silną lokalną obecność w całej Europie, jak również sieć sprzedaży w innych częściach świata, w tym w Afryce, na Bliskim Wschodzie, w Ameryce Północnej i Południowej.